poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Wiedźma w podróży!

I na Wiedźmę przyszedł czas wakacji. Z racji tego, że za dużo siedzę przed komputerem (podobno!) oraz tego, że za dużo czytam (nie wiem, kto to wymyślił!) jestem zmuszona odbyć małą, wakacyjną podróż. I niestety grożą mi brakiem internetu przez dwa tygodnie - nie wiem jak ja to wytrzymam! Zabrałabym swój, ale za granicą rachunek może mnie zabić ( a potem mąż!).
Walizkę spakowałam, miotła do odlotu przygotowana. Laptopa i tak zabiorę - chcę na bieżąco pisać Wam recenzje aby nic osobistego mi nie uciekło - co to to nie! 
Udało mi się przemycić do torby aż cztery książki! Tylko ciiii to tajemnica!  




A jak Wam mijają wakacje? Już koniec czy może jeszcze się nimi delektujecie?


Mam nadzieję, że jak wrócę to będę zawalona wiadomościami od Was! 


Na mnie już pora, odpalam miotłę i w drogę!



Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

1 komentarz:

  1. Życzę udanego wypoczynku ! :)
    A jak wrócisz to mam dla Ciebie wyzwanie :) Mianowałam Cię do LBA :) http://kinguszkaczyta.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-1.html#more

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma