poniedziałek, 19 września 2016

LIEBSTER BLOG AWARD #2

Tak bardzo króciutko napisze jeszcze co to jest LBA. Nominacje dostajemy od innego Glogera w ramach docenienia naszych blogowych wypocin. Jest ona również przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów w celu ich rozpowszechnienia. Musimy odpowiedzieć na 11 pytań, które przygotowała dla nas osoba nominująca, przygotować kolejne 11 pytań oraz wybrać 11 nowych osób do wyzwania i poinformować je o tym. Nie można nominować osoby, która nas nominowała.



Do LBA nominowała mnie justboooks


1. Jak będziesz wspominać te wakacje?


Tegoroczne wakacje to był dla mnie bardzo pracowity czas, czas nowych wyzwań, doświadczeń, był to czas kiedy życie pozwoliło mi zweryfikować wiele rzeczy dla mnie istotnych. Był to czas kiedy zmierzyłam się ze swoimi demonami, udowodniłam sama sobie, że dam radę. Był to też czas mimo wszystko bardzo miły i przyjemny i raczej tak będę wspominać wakacje.

2. Masz już plany na kolejny urlop?

Nie mam i póki co nie planuję kolejnego urlopu. Jestem troszeczkę skupiona na planach zawodowych aby zrealizować pewne małe marzenia.

3. Lubisz jesień?
Uwielbiam! Ale najbardziej jesień w górach. Ona jest magiczna, kolorowa, pachnąca. Okryta mgłą, przepełniona grzybami, promieniami słońca, wirującymi liśćmi… magia!

4. Zbierasz grzyby?


Nie pamiętam aby w moim życiu był rok bez grzybów! A w tym roku udało mi się przynieść do domu ponad kg grzybów.

5. Idealny jesienny wieczór według Ciebie to...?


To wieczór pod kocem, z ciepłą herbatą, dobrą książką lub dla odmiany filmem. I muzyka musi być!

6. Danie, którego nie lubisz?

Czernina!

7. Jaka jest jedna ze śmieszniejszych historii Twojego dzieciństwa?


To chyba ta kiedy przyniosłam do domu na całą zimę jeża. Tak, tak wiedzma i prawdziwy jeż. Od małego była ze mnie czarownica.

8. Skąd Twoja miłość do książek?


Nie wiem. Po prostu kiedyś usiadłam i zaczęłam czytać. Najpierw Ania z Zielonego Wzgórza i jej wszystkie części, potem Harry Potter, a potem to już samo poszło.

9. Masz jakąś pasję poza czytelnictwem?

Fotografia na pewno. Jest dużo zajęć, które lubię, ale to bardziej byłaby rozrywka niż namolna pasja.

10. Jaką serię chciałabyś teraz przeczytać?

Nie do końca przepadam za seriami. Bardzo szybko przywiązuję się do bohaterów, a kiedy kończy się seria jest mi bardzo ciężko rozstać się z moimi ulubieńcami.

11. Ekranizacji jakiej powieści byś chciała?

„Raz na zawsze” – to moja ulubiona lektura tych wakacji i z chęcią bym ją zobaczyła na wielkim ekranie


Moje pytania dla Was:

1. Twoja ulubiona gra?
2. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
3. Która z książek najbardziej Cie rozczarowała i dlaczego?
4. Jakiego autora/autorkę chciałbyś/chciałabyś poznać?
5. Czego sobie nigdy nie odmówisz?
6. Miejsce najbliższe Twojemu sercu to…?
7. Jak zachęciłbyś/zachęciłabyś osobę, która nie lubi czytać książek do przeczytania polecanej przez Ciebie lektury?
8. Jakie miejsce w naszym kraju polecisz do odwiedzenia?
9. Wolisz ksiązki w formie papierowej czy elektronicznej?
10. Najbardziej boisz się? 
11.Prezent, który nie przypadł Ci do gustu?

Do LBA nominuję:

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

5 komentarzy:

  1. Oo, dzięki za nominację :) Dziś opublikował się mój zaplanowany post - odpowiedzi na LBA od Oli, w którym, tak się złożyło, że nominowałam Ciebie :) Także ja będę pracowała nad odpowiedziami dla Ciebie, Ty dla mnie ;) Szczegóły tutaj :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam jesień i mój wymarzony wieczór wyglądałby bardzo podobnie do twojego<3 Moja miłość do książek również rozpoczęła się niemal identycznie, posiadam ogromny sentyment zarówno do Ani z Zielonego Wzgórza, jak i do Harry'ego Pottera, który jest moim życiem.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji ;) Ja nie lubię jesieni, według mnie to najgorsza pora roku ze wszystkich. No ale te kolorowe listki swój urok mają, nie mogę zaprzeczyć ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za jesienią, ale uwielbiam, takie wieczory z gorącą herbatą, kocem, dobrą książką, lub filmem ;) Dziękuję za nominację! :)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień, a wieczór pod kocem z herbatką i książką. Ahh za bardzo się rozmarzyłam!
    Dziękuje za nominację!
    Pozdrawiam
    bibliotekatajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma