sobota, 1 października 2016

Podsumowanie września

Wiedźmowo witam Was serdecznie na pierwszym wiedźmowym podsumowaniu miesiąca - września.



Wrzesień był dla mnie szalonym miesiącem i do tej pory zastanawiam się jak go przetrwałam. Najpierw praca w delegacji, za granicą, potem powrót do kraju i nowe zawodowe wyzwania, jakieś choróbska i masa prywatnych zobowiązań- w domu tylko sypiałam ( jak w hotelu). Ufff... Dałam radę! A dodatkowo udało mi się coś jeszcze poczytać.

Wrzesień niestety nie był dla mnie obfity w czytanie książek. Wieczorami zwyczajnie padałam na łózko i zasypiałam, a kiedy już dopadłam książkę to zarywałam noce. Zapewne też to znacie, prawda?
Przechodząc do sedna - w tym miesiącu udało mi się przeczytać 5 książek, odpowiedzieć na dwie nominacje do LBA i zdradzić Wam 5 ulubionych cytatów Wiedźmy
Chciałam zrobić zdjęcie przeczytanych przeze mnie książek, ale właśnie sobie uświadomiłam, że u mnie w domu jest dość spora rotacja lektur i wszystkie własnie "wyszły" do znajomych. Ehh...



1 "Raz na zawsze" Andreas Pfluger recenzja tutaj
2. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes recenzja tutaj
3. "Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes recenzja tutaj
4. "Siostry" Claire Douglas recenzja tutaj
5. "NERVE" Jeanne Ryan recenzja tutaj

Nominacje do LBA
1. LBA #1 tutaj
2. LBA #2 tutaj

Oraz najbardziej osobisty wpis Wiedźmy
TOP 5 cytatów Zaczytanej Wiedźmy tutaj

Plany na październik mam dość ambitne - niestety również bez zdjęcia bo mój dom ostatnio robi za bibliotekę i część książek już "wyszła" się dotlenić nim je dopadnę.


1. "Okularnik" Katarzyna Bonda
2. "Hopeless" Colleen Hoover
3. "Losing hope" Colleen Hoover
4. "Uratuj mnie" Anna Bellon
5. "Ugly love" Colleen Hoover

Jest to jednak minimum z minimum, które chcę przeczytać. Dodam po cichu, że w tym miesiącu jeszcze nic nie kupiłam - wszystko przede mną! Więc na pewno pojawi się coś nowego - podejrzewam, że będzie to jednak mój ukochany Coben z nowym kryminałem "Home". Bardzo ubolewam, że nie mam możliwości czytania książek w pracy...
A jak się mają Wasze październikowe plany?

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

42 komentarze:

  1. Piękne plany na październik. Ja planuję w październiku na pewno Male zycie, trzecia czesc Millennium oraz kiedy odszedles. W koszyku mam kilka pozycji Cejrowskiego oraz popularne ostatnio sekrety drzew. Zobaczymy czy uda mi się to pochłonąć w październiku, czy przejdzie na listopad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zakładam opcji, że przejdzie na listopad :) musze coś poczarować w tej kwestii :)

      Usuń
  2. Także planuję przeczytać "Uratuj mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ugly love" czytałam i bardzo mi się podobała ta powieść :) Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością Colleen Hoover ale myślę, że nie ostatnie ;)
    Gratuluję świetnych wyników we wrześniu! U mnie było gorzej i mam nadzieję, że zarówno dla mnie jak i dla Ciebie październik będzie dużo lepszy ;)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja mam nadzieję, że twórczość Colleen Hoover mi się spodoba :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. U mnie wrzesień minął słabo. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać książki, które zaplanowałam na październik. Tobie również tego życzę.
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakładam, że to nie zawody tylko przyjemność i relaks. Czasami mamy więcej, a czasami mniej czasu. To normalne.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja nie robię żadnych czytelniczych planów, bo potem nic z tego nie wychodzi. Stawiam na pełen spontan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że niedługo będę tego samego zdania :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Taaak ja też mam tak że jak już dopadnę książkę wieczorem to nie mogę się oderwać a w dzień zwyczajnie nie mam czasu :/ Chciałabym bardzo przeczytać "Raz na zawsze" i "Siostry" a i widze że czytasz teraz Ugly Love jestem ciekawa twojej opinii bo mi za bardzo do gustu nie przypadła mimo że autorkę uwielbiam
    Blog o książkach KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Oczywiście obserwuję :)

      Usuń
    2. "Raz na zawsze" to obecnie moja ulubiona książka dlatego śmiało ją polecam! Jak skończe czytać Ugly Love to dam znać!
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Hej!!! Mimo tych wszystkich obowiazkow i tak udalo Ci sie przeczytac 5 ksiazek!!! Wow, wiesz ze ja ten miesiac mialam zupelnie wolny a udalo mi sie przeczytac wylacznie 4 ksiazki?! Ja chyba strasznie wolno czytam! Z przeczytanych ksiazek czytalam tylko ''Zanim sie pojawiles''- swietna ksiazka, ktora kocham calym serduchem, a z ksiazek ktore zamierzasz przeczytac to niedlugo siegne po hopeless lub ugly love, zalezy jak wyjdzie.
    Pozdrawiam!!! Buziaki;****
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj też drugą część "Kiedy odszedłeś", to taka łatka na zranione serduszko po pierwszej części.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Piękne plany, a także ilość przeczytanych książek we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plany, planami a pewnie i tak wyjdzie inaczej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Hmmmm nigdy nie robię sobie czytelniczych planów, bo najzwyczajniej w świecie to książki rządzą mną. Czasami mam w myślach, że przeczytam daną książkę, ale potem dzieje się tak, że przeczytam jakąś cudną recenzję danej książki i moje priorytety ulegają zmianie. Także na dobra sprawę nigdy nie wiem co w trawie piszczy i co znajdzie się na mojej liście.
    Pozdrawiam
    Kejt_Pe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja najczęściej wracam do domu przez park bo tam nie ma księgarni i książki nie rządzą moim budżetem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja we wrześniu również przeczytałam pięć książek + szóstą zaczęłam, ale męczyłam ją przez cały miesiąc i dalej jestem na bodajże 70 stronie. Coś nie mogę się wciągnąć w ten świat i zagadkę kryminalną. Z twoich planów czytałam trzy książki. Hopeless to było moje pierwsze spotkanie z Colleen Hoover. Bardzo mi się podobała i jeśli lubisz romanse młodzieżowe to i tobie powinna przypaść do gustu, podobnie jak Losing Hope. Ugly love czytałam za to niedawno i... Uhh, to z pewnością najgorsza książka tej autorki. Nie podobała mi się. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się z nią mierzę :) choć czytałam bardzo wiele pozytywnych opinii o tej książce.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Mam wrażenie, że prawie wszystkim wrzesień wypadł słabo... Ale i tak wynik jest dobry, porównując go do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze podsumowanie więc nawet nie mam do czego porównać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Zazdroszczę ci kilku książek, które przeczytałaś :P
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, trzeba przeczytać! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ooo u mnie również pojawił się Nerve, ale jeszcze nie zdążyłam go przeczytać niestety, a na ekranizacji już byłam :< Mam nadzieję, że będzie tak samo świetna jak film :D
    Okularnik też u mnie leży i ...leży xd Już długo xD
    Gratuluję wyniku, to naprawdę super ilość przeczytanych :D
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zaskoczy Cię przepaść między filmem, a książką :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Z niecierpliwością czekam na recenzję "Okularnika"! :-)
    Pozdrawiam serdecznie.
    www.bookmoment.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przeczytam to dam znać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Cześć:D W odpowiedzi na komentarz :) Ja już czytałam ''Kiedy odszedłeś'' jednak ta ksiazka nie podobala mi sie tak bardzo jak tom 1. Uważam nawet, ze gdybym jej nie przeczytala lepiej zachowalabym w pamieci obraz Willa i Lou. Wyleczyla mnie ona ze zlamanego serca i szkoda... bo to zlamane serce mi sie bardziej podobalo :D
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com_

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami trzeba odpocząć, szczególnie po tak intensywnym okresie :o Jak Ty znajdujesz czas na czytanie ? Przy tylu zajęciach! Chociaż może w podróżach na owe delegacje (jeżeli akurat nie jesteś kierowcą). Lektury we wrześniu imponujące - wszystkie chciałabym przeczytać (ale kiedy?). Co do października to "Hopeless" jak najbardziej polecam, natomiast "Losing hope" już tak sobie mi przypadło do gustu ale przeczytać też zdecydowanie warto!
    Pozdrawiam
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam po nocach - tylko i wyłącznie! Zawsze sobie mówię "tylko rozdział", "tylko pół godzinki" mhmmm... a czas galopem pędzi wtedy i nagle jest 2 w nocy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Mam w planach obie książki Jojo Moyes. Czytałam "Hopeless" oraz "Losing Hope", więc chętnie poznam Twoje wrażenia. Mnie nie zachwyciły niestety. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też we wrześniu przeczytałam Nerve! Ale... no... ten teges... film był troooooochę (bardzo) lepszy xd.
    Ciekawa jestem jak odbierzesz twórczość Hoover. Hopeless mnie nie porwało, ale Ugly love pozytywnie mnie zaskoczyło

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również film mi się dużo bardziej podobał.
      Ugly Love... hmmm... moj klimat!

      Usuń
  19. Piękny bilans, ja niestety mam mniej na swoim koncie przez maturę i brak czasu ale poczytuję gdy tylko się da. Jojo Moyes piszę świetnie jednak uważam, że druga część jest nieco gorsza niż pierwsza. Pozdrawiam.

    www.molinkaksiazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny bilans - może niezbyt duży, ale pozycje chyba zdecydowanie warte uwagi :)

    Plany na października również ciekawe, chociaż mnie osobiście kompletnie "nie ciągnie" do twórczości Hoover. Natomiast jestem ciekawa powieści Bellon.

    Planów konkretnych na październik nie mam, zazwyczaj czytam to na co mam akurat ochotę, bądź książki, które przyszły do mnie do recenzji (a w październiku nie jestem pewna jakie do mnie dotrą). Obecnie kończę "Ślady" Małeckiego i bardzo je polecam. :)

    Pozdrawiam!
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest tyle dobrych książek, że czasami nie wiadamo za co się zabrać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma