niedziela, 20 listopada 2016

Liebster Blog Award #3

Tak bardzo króciutko napisze jeszcze co to jest LBA. Nominacje dostajemy od innego Blogera w ramach docenienia naszych blogowych wypocin. Jest ona również przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów w celu ich rozpowszechnienia. Musimy odpowiedzieć na 11 pytań, które przygotowała dla nas osoba nominująca, przygotować kolejne 11 pytań oraz wybrać 11 nowych osób do wyzwania i poinformować je o tym. Nie można nominować osoby, która nas nominowała.



Tym razem do LBA nominowała mnie Magda z bloga JeszczeTylkoRozdzial

1. Jaki gatunek literacki uważasz za swój ulubiony?
Pokażcie mi wiedźmę, która ma tylko jeden ulubiony gatunek literacki. No nie ma takiej wiedźmy! Zakochałam się w kryminałach i to była moja pierwsza myśl, jednak nie byłabym sobą gdybym nie dodała tutaj romansów oraz powieści naszpikowanymi emocjami.
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Lubię czytać, lubię pisac i postanowiłam to połączyć. Zachować w tym szaleńczym wyścigu jakim jest Zycie odrobinę swojej autonomii.
3. Od jakiej książki rozpoczęłaś swoją przygodę jako czytelnik? (mam na myśli książkę przeczytaną dla przyjemności, nie na język polski) 
„Samotność w sieci” J.L. Wisniewskiego i pokochałam ją najmocniej jak się da.
4. Czy pasję do czytania wyciągnęłaś/łeś z domu?
Nie wiem. W domu nie brakowało książek historycznych, nie brakowało Mickiewicza, Sienkiewicza, Prusa i innych. Jednak ich książek nigdy nie przeczytałam.
5. Jakbyś miał/a wskazać ulubioną powieść, co by to było?
Nadal i mimo wszystko „Samotność w sieci”
6. Co sądzisz o dedykacjach w darowanych książkach? Masz jakąś ukochaną w swoich zbiorach?
Nie, ja zakochuję się w treści książek i bardzo często w okładkach też.
7. Co preferujesz: książka papierowa czy e-book? Dlaczego?
Zdecydowanie papierowa! Taka ksiażka jest namacalna, ma dusze, zapach, czasami ma pozostałości i po moich łzach lub zagniecenia gdy emocje zaleją mnie niczym tsunami. I za to kocham normalne książki.
8. Jaka postać literacka wzbudziła w Tobie najwięcej negatywnych emocji? Której nie lubisz?
Rachel z „Dziewczyna z pociągu”. Takiego mazgaja dawno nie widziałam na oczy!
9. Która ekranizacja książki podobała Ci się najbardziej?
Miłość z dzieciństwa wygrywa – ukłon w strone ekranizacji wszystkich części Harrego Pottera.
10. Czym, poza prowadzeniem bloga, zajmujesz się w życiu?
Wiedźmowym mężem, pracą, szynszylami, czasami udaje mi się pobiegać. A czasami to inni organizują mi czas bez konsultacji tego ze mną. Tak, tak… Wiedźmowe życie jest bezlitosne.
11.  Jaką masz radę dla początkującej blogerki? :)
Dobrze się bawić przy prowadzeniu bloga i nie zniechęcać oglądając blogi starszych stażem koleżanek z blogosfery.

1. Jak wiemy książkoholicy cierpią na „ksiązkokupolizm”. Co jest Twoją drugą finansową słabością?
2.     Słodka przyjemność, której nie możesz się oprzeć to…?
3.     Posiadasz futrzastego przyjaciela?
4.     Jaką książkę przeczytałabyś jeszcze raz?
5.     Jakiego tańca chciałabys się nauczyć?
6.     Historii, którego z bohaterów nie chciałabyś przeżyć?
7.     Skąd pomysł na taką a nie inną nazwę bloga?
8.     Co chciałabyś znaleźć w tym roku pod choinką?
9.     Ile osób z Twojego zycia wie, że prowadzisz bloga? A może robisz to anonimowo?
10.   Literaturę jakiego z autorów pokochałaś najbardziej?
11.   Jaką grę planszową możesz polecić innym?

    Dzisiaj do LBA nominuję następujące blogi:
     Fan-of-books 

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

15 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję za nominację! Tak nie znam wiedźmy, która miałby jeden ulubiony gatunek literacki :) Widzę, że czytasz "Spójrz na mnie" czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zakochałam się w kryminałach, ale romanse też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy bardzo za nominację i na pewno się przyłączymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam ekranizacje Harry'ego Potter'a :D I też zakochałam się w kryminałach, za to za romansami średnio przepadam ;)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za nominację! ;) w wolnej chwili na pewno odpowiem na pytania - bardzo ciekawe, nawiasem mówiąc:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, kryminały to jest to <3 ale niedawno też zakochałam się w fantastyce :)
    ooo szynszyle <3
    Dziękuje za nominacje, postaram się odpowiedzieć w przeciągu tygodnia:)
    Bardzo fajne pytania. Oraz cały blog! Mówię Ci normalnię patrzę w ten monitor jak zaczarowana xD
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O dziękuję za nominację! postaram się jak najszybciej wykonać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację :) Książki papierowe rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zachować w tym szaleńczym wyścigu jakim jest Zycie odrobinę swojej autonomii." - dokladnie tak. Masz racje :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością czytałam odpowiedzi na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jeszcze jeden zaległy LBA i trudno mi się za niego zabrać, jednak uwielbiam poznawać bliżej osoby, na których blogi zaglądam. :) Ciekawe pytania wymyśliłaś. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No faktycznie, nie ma tylko jednego ulubionego gatunku ;) i też kocham papierowe książki :)
    Dziękuję za nominację :D z pewnością i z nieukrywaną przyjemnością odpowiem na Twoje pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Papierowe książki rządzą :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Papierowe książki! Chociaż czytniki to także moja wielka miłość xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację. Wkrótce odpowiem na Twoje pytania, które swoją drogą są bardzo ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma