niedziela, 6 listopada 2016

Niedziela w cytatach!

Zgodnie z obietnicą przychodzę dzisiaj do Was z cytatami! Zastanawiałam się jakie cytaty przypadną wam do gustu. Nie wiedziałam na co się zdecydować, a co odrzucić. Postanowiłam jednak, że skoro życie książki na rynku jest krótkie to wyszperam cytaty z książek, które czytałam bardzo dawno temu. Jako, że jestem również za czytaniem polskiej literatury pojawią się poniżej cytaty polskich autorów. Mam nadzieję, że mnie za to nie zlinczujecie. Przyznaję się również bez bicia, że nie umiałam zrezygnować z Cobena. Nic nie poradzę, że moja sympatia do Pana Cobena jest taka wielka.
My tu gadu gady, a cytaty czekają...
W takim razie zapraszam na Niedzielę w cytatach!



"Życie to nieustanna zmiana. Nic nie jest trwałe i dane raz na zawsze. Wystarczy krótka chwila, by każda ludzka budowla, najbardziej dopracowana i bezpieczna, legła w gruzach. Kariera, rodzina, praca, życie- tak łatwo je utracić! Wydaje się nam, że wszystko wiemy, że sprawujemy kontrolę nad własnym ograniczonym terytorium. A jedno potem jedno słowo, jedna decyzja, kaprys losu czy natury wystarczą, żeby wszystko nagle się zmieniło. Włącznie z nami."
Anna Piega "Lustro czasu"

"Zdolność wybaczania jest jednym z najbardziej tajemniczych cudów w naszym życiu."
 Nicholas Evans "Odważni"

"Głupota ludzka granic przecież nie posiada i w żadnym normalnym DNA zmieścić się nie może"
Janusz Leon Wiśniewski "Na fejsie z moim synem"

"To, że twoja wrażliwość uczuciowa mieści się w łyżeczce od herbaty, nie świadczy o tym, że wszyscy są tak upośledzeni."
 J.K. Rowling "Harry Potter i Zakon Feniksa"


"Wszyscy mamy swoje marzenia, nadzieje, potrzeby, żądze i udręki. Każdy jest szalony w inny sposób."
Harlan Coben "Sześć lat później"

Ufff!!! Udało nam się przebrnąć do końca. Mam nadzieję, że Was nie zamęczyłam. 
Pamiętacie o ankiecie, w której możecie wybrać książkę do listopadowego BOOK TOUR? Znajdziecie ją w górnym prawym rogu bloga.
Jak Wam mija niedziela? Ja tym czasem idę przygotować dla Was kolejną recenzję, która pojawi się już niedługo.
Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

27 komentarzy:

  1. Mój ulubiony diss Hermiony na Ronie z jego wrażliwością. Uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post,a najbardziej spodobał mi się cytat J.K.Rowling

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne cytaty. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy z powieści ,,Lustro czasu''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lustro czasu" to książka, która dała mi w swoim czasie emocjonalnie w kość. Dlatego pewnie już zawsze będzie mi bliska...

      Usuń
  4. Ten o głupocie pokochałam :D ten z Harrego też jest super
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty dobrałaś świetne. Podoba mi się cytat z Janusz Leon Wiśniewski "Na fejsie z moim synem" oraz ostatni cytat, ponieważ kojarzy mi się z Kapelusznikiem z Alicji w Krainie Czarów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Kapelusznikiem? Na to nie wpadłam, ale teraz faktycznie mają trochę wspólnego.

      Usuń
  6. jeden mi sie bardzo spodobal evansa :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego ksiązki sa bardzo życiowe dlatego polecam.

      Usuń
  7. Oo jaki przyjemny post! :) Uwielbiam cytaty z Harrego Pottera są sarkastyczne i takie prawdziwe! ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam problem z wybaczaniem, dopóki nie stanęłam przed ogromnym wyzwaniem z nim związany, wówczas okazało się właśnie, jak bardzo zdolność wybaczania jest człowiekowi potrzebna, niezbędną, aby móc dalej w pełni funkcjonować. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygrałaś życie z tym cytatem z HP. Najlepszy :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje niedziele z cytatami. Z powyższych szczególnie przypadły mi do gustu trzy. Pierwszy od góry, ten z "Lustra czasu" (uwielbiam takie cytaty odnoszące się do naszego życia i przemyślenia z nim związane). Wyłowiony przez Ciebie tekst z HP i Zakonu Feniksa powala. :D Cieszę się, że powoli czytam tę serię. :) Ostatni, cóż... że też jeszcze nie czytałam nic Cobena. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytaty staram się wybierać tak, abyście mogli poznać czego jeszcze nie czytaliście.

      Usuń
    2. W moim wypadku trafiasz w sedno. :)

      Usuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma