piątek, 2 grudnia 2016

Podsumowanie listopada.

Cześć kochani!
Listopad zleciał w tak rekordowym tempie, że nawet tego nie zarejestrowałam. Nie mam zielonego pojęcia kiedy to wszystko się stało. No chyba, że ktoś mnie teleportował już do grudnia.


No, ale czas podsumować to co się tutaj działo.
Udało mi się przeczytać kilka książek:
1. "Sny Morfeusza" K.N. Haner - recenzja TUTAJ
2. Nakarmię Cię miłością" Anny Dąbrowskiej - recenzja TUTAJ
3. "Uwolnij mnie" Laurelin Paige - recenzja TUTAJ
4. "Manwhore" Katy Evans - recenzja TUTAJ



No i połowa Sparksa " Spójrz na mnie" ( recenzja wkrótce).

Szału nie ma - wiem. Jednak mimo tego,że czasu coraz mniej coś tam udaje mi się przeczytać.

Dodatkowo na blogu pojawiły się wreszcie odpowiedzi do LBA ( tak, tak z wielkim opóźnieniem, ale są!).

Udało mi się również zrealizować plany odnośnie wpisów z cyklu "Niedziela w cytatach". Również w grudniu będę to kontynuować.

Na blogu pojawił się również BOOK TOUR z książką Anny Bellon "Uratuj mnie". W poniedziałek ksiązka idzie do pierwszej osoby, a lista pojawi się już w ten weekend.

Powinnam teraz przejść do grudniowych planów. I to jeden z najciezszych tematów dla mnie. Nie będę tym razem robić planów. Mam na półce nieprzeczytane dwa tomy Katarzyny Bondy - "Okularnik" oraz "Lampiony", nieprzeczytany jest też Remigiusz Mróz "Behawiorysta" oraz "Ofiara" Joyce Carol Oates. Mało tego, książka niespodzianka idzie do mnie pocztą, w bibliotece mam zarezerwowaną Colleen Hoover "Maybe someday" i boje się, wy w tym miesiącu nie zwaliły się na mnie trzy BT. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie.

Na koniec pochwalę się jeszcze, że udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem. Może jakiś konkursik w grudniu?

A jak Wam minął listopad?

Pozdrawiam,

Zaczytana Wiedźma

40 komentarzy:

  1. U mnie również bez szału :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał czy nie wazne aby robić to z pasją :)

      Usuń
  2. A dało by radę dopisać mnie do Waszego BOOK TOUR ? Bardzo proszę ;)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę możliwości współpracy z wydawnictwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościc tylko brać sprawy w swoje ręce :P

      Usuń
  4. 5 książek to znowu nie taki zły wynik. U mnie w tym miesiącu o wiele mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 i pół dokładnie. Ja nie wiem kiedy mi ten miesiac uciekł, na prawdę.

      Usuń
  5. U mnie również listopad bardzo szybko minął, grudzień również zapowiada się pracowicie, ale mam już kilka pomysłów na posty na blog, więc mam nadzieję, że uda mi się wszystko zrealizować ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie ciesze się, że mamy już grudzień!

      Usuń
  6. Miesiące zaczynają się i kończą zdecydowanie w zbyt szybkim tempie. Listopad był dla mnie przeciętny. Oby grudzień okazał się dla Nas łaskawszy :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na listę BOOK TOUR'a, oczywiście gratuluję nawiązania współpracy z wydawnictwem :) Pozdrawiam serdecznie.
    http://czytelniapatrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no no no coz to za ksiazki :D niektore nawet recenzje pamietam :) gratuluje wspolpracy i powodzenia w grudniu!!: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie listopad wypadł bardzo dobrze z czego się cieszę :) Udany był więc mam nadzieję na pogodny w czytelnictwo- grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokładam wielkie nadzieje w grudniu, ale jak znam zycie i swoją pracę to skończy się to marnie.

      Usuń
  9. Gratuluję współpracy! :) Jestem ciekawa Twojej opinii o książce: Spójrz na mnie, sama z chęcia bym po nią sięgnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się na dniach ją skończyć. Jednak już teraz moge powiedzieć, że mnie intryguje!

      Usuń
  10. Mój listopad był bardzo zapracowany i szkoła zabrała mi dużo wolnego czasu, więc z czytaniem też wyszło średnio. Mam nadzieję, że w grudniu będę miała więcej okazji do czytania. I gratuluję nowej współpracy!:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie przejmuj. Mimo iz ja juz dawno po zakończeniu nauki to brak czasu doskwiera mi tak samo. Być może to taki czas.

      Usuń
  11. A ja myślę, że wcale nie jest źle. Czytałam sny Morfeusza i dla mnie to kolejny "erotyk" czysto schematyczny.. Musisz się cieszyć, że czytasz choć pare książek - pamiętaj inni nie przeczytaliby tyle przez całe swoje życie! Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie taki wynik czytelniczy to powód do dumy, więc serdecznie Ci gratuluję. Maybe Someday mam na półce w kolejce do przeczytania, więc czekam na Twoje wrażenia. Polecam Ci Behawiorystę. Wstrząsająca, ale warta uwagi lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie zaintrygowałaś. Jak tylko rozprawię się z Sparksem sięgam po Mroza!

      Usuń
  13. Gratuluję współpracy!
    Mam nadzieję, że grudzień będzie owocny.
    Mi listopad poszedł dobrze, choć nie pojawiło się tak wiele recenzji, jakbym chciała.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/druga-ksiazka-co-mysla-czytelnicy-fear.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień i dla Ciebie na pewno bedzie lepszy.
      Dziękuję!

      Usuń
  14. U mnie listopad wypadł dość dobrze, ale mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy :)
    Pozdrawiam!
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ambitnie! Ja to chyba Mikołaja w tym roku poprosze o więcej wolnego czasu.

      Usuń
  15. Mi listopad upłynał niespostrzeżenie.. bylo duzo nauki, szkoły.. a mało ksiazek i pisania recenzji. Ogolnie nie mam na nic teraz czasu.. blog poszedł w odstawke, ale staram sie chociaz raz w miesiącu pisac. Gratuluje wspolpracy, mi jeszcze nie udalo wspolpracowac z żadna ksiegarnia. Żadnej ksiazki nie czytalam, ktorą przedstawilas wiec sie nie wypowiem;) Ale czytalam duzo recenzji o ksiazce ''sny morfeusza'' i chetnie bym ja przeczytala.
    Pozdrawiam!!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz się na siłach aby czytać tego rodzaju ksiązki to czemu by nie?

      Usuń
  16. Gratulacje wyniku i udanego grudnia! :D U mnie listopad całkiem nieźle, w końcu skończyłam kilka książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie ilość nieprzeczytanych książek na półkach zaczyna pączkowac i rozmnażać się w trybie eksperesowym.

      Usuń
  17. U mnie też średnio wypadł listopad ale mam nadzieję, ze grudzień będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam zbyt wielkich planów na grudzień. W pracy mam taki kocioł, że jedyna rzeczą o której marze po powrocie to łózko.

      Usuń
  18. Uwolnij mnie - książka już na liści, ale na wakacyjne czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na drugą część!
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Mam Twoje przeczytane w planach :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma