wtorek, 2 maja 2017

Podsumowanie kwietnia!

"Kwiecień plecień bo przeplata..." czy również macie wrażenie, że w tym miesiącu doświadczyliśmy wszystkich czterech pór roku?  Ten dziwny miesiąc nie był czytelniczo taki zły. Ale powolutku, od początku!





Kwiecień był dla mnie szalonym miesiącem. Wyciągnęłam z szafy rolki i zwyczajnie odjechałam goniąc słońce i ładując endorfiny. Odbiło się to czasem na czytanie książek, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!
Udało mi się przeczytać sześć książek co jak na zapracowanego podatnika nie jest takim najgorszym wynikiem.
1. "Córka doskonała" Amanda Prowse
2. "Powrót do starego domu" Ilona Gołębiewska
3. "PIERWSZY dotyk" Laurelin Paige
4. "Dziewczyna na miesiąc styczeń-luty-marzec"  Audrey Carlan
5. W sieci złudzeń" Joyce Maynard
6. "Dziewczyna na miesiąc kwiecień-maj-czerwiec" Audrey Carlan (recenzja niebawem)

Co jeszcze się działo?
A działo się!

Wybrałam się na spotkanie autorskie z Magdaleną Witkiewicz, a tam udało mi się spotkać Anię Dąbrowską! Czyli idealnie spędzony poniedziałek!





A Wam jak minął kwiecień?

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

32 komentarze:

  1. Kwiecień minął dość leniwie. A wynik bardzo fajny, ja chyba nawet 6 nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że 6 to mało, ale czasami zwyczajnie nie było czasu na czytanie albo zwyczajnie siły.

      Usuń
  2. Świetny wynik :) Nie czytałam żadnej z tych książek, ale muszę rozejrzeć się jak najprędzej za książką "Pierwszy dotyk", bo jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zła bo raz, że "Pierwszy dotyk" to dopiero I tom, a dwa, że kończy się takim momencie... eh... mam ochotę udusić autorkę.

      Usuń
  3. Spotkania autorskie są zawsze takie inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś taki niespecjalny był dla mnie ten kwiecień, może to przez pogodę... W sumie też przeczytałam 6 książek, chociaż na początku myślałam, że uda mi się więcej, ale jakoś później zapał spłynął z deszczem :p W maju pokładam wielkie nadzieje i liczę na dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie chce myśleć jaki będzie maj. Na pewno będzie pracowity.

      Usuń
  5. Za szybko! Jak ten miesiąc mi przeleciał ! Gratuluję wyniku, i koniecznie napisz jakąś relacje ze spotkania autorskiego:) Życzę jeszcze bardziej udanego maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę na następnym to na pewno napiszę :)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie "Córka doskonała".

    OdpowiedzUsuń
  7. "W sieci złudzeń" niedługo ma być na mojej półce i jakimś cudem często na tę książkę wpadam w internetach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytałam żadnej z tych książek :D kwiecień minął mi (tak jak przedmówczyni) stanowczo za szybko :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, chociaż czuję, że maj jeszcze szybciej .

      Usuń
  9. Nie czytałam ani jednej z tych książek, ale w kwietniu przeczytałam książek gdzieś z 11 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję w takim razie wyniki. I zazdroszczę czasu :)

      Usuń
  10. 6 książek to i tak dużo!
    W tym miesiącu faktycznie były wszystkie pory roku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. 6 książek to świetny wynik :) Ten kwiecień był bardziej zimowy, niż sama zima :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w górach, zabrałam ze sobą trampki i szpilki bo przecież miało byc ciepło. I co? I śniegu po kolana napadało!

      Usuń
  12. Sześć książek to dobry wynik u mnie niestety gorzej :)
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się obudzić wreszcie ze snu zimowego :)

      Usuń
  13. Gratuluję dobrego wyniku! Życzę wiele przyjemności na maj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 6 książek to wcale nie jest źle, u mnie podobnie ;)
    Przymierzam się, żeby kiedyś sięgnąć po tę "Córkę doskonałą".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry wynik :)niestety żadnej z tych książek nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam "Pierwszy dotyk"! Wciąga niemiłosiernie!

      Usuń
  16. W sieci złudzeń - bardzo chętnie zapoznam się z tą książką. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przypadła do gustu, ale może Tobie bardziej się spodoba :)

      Usuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma