poniedziałek, 3 lipca 2017

Podsumowanie czerwca

Cześć!
Lato nas w tym roku nie rozpieszcza. Chmur, deszcz, zimno... nawet nie ma za bardzo jak rozprostować wiedźmowej miotły 😆😂💨
W związku z tym obrałam bardziej naziemny i czytelniczy tryb życia w czerwcu. Wiecie, harmonia, yin i yang... taka tam rutyna 😄



Udało mi się przeczytać sześć książek. Szału nie ma, ale jak na podatnika może być. W lipcu planuję urlop więc pewnie będzie więcej!
Co przeczytałam?



1. "Lirogon" Cecelia Ahern
2. "Przyrodni brat" Penelope Ward
3. "Trzecia" Magda Stachula
4. "Chaos i inne piętra" Kaja Kowalewska
5. "Przebudzenie Morfeusza" K.N. Haner
6. "Wszystkie twoje marzenia" Agata Czykierda-Grabowska [recenzja wkrótce]

Dodatkowo nadrobiłam zaległe recenzje, które mi zalegały w związku z tym na blogu pojawiły się książki przeczytane w maju:

"Zły Romeo" Leisa Rayven
"CONFESS" Colleen Hoover

Co jeszcze?
Zapowiedź najnowszej książki Artura Urbanowicza "Grzesznik" [klik]. Już wkrótce więcej informacji o tej książce znajdziecie na blogu.

W lipcu będę miała dla Was trochę nowości. Nie mniej jednak wakacje upłyną mi w towarzystwie niebezpiecznych, ale przystojnych bohaterów, mafii, mrożących krew w żyłach wydarzeń i... nie wiem co tam autorzy jeszcze zaplanowali aby zamordować moje ledwo żyjące jeszcze serce. 😂😱😋
Masochistka czytelnicza, prawda? 😇😈


Odkryłam emotki 💪💗 jak wam się podobają takie humorystyczne wpisy?

I przede wszystkim! Jak Wam minął czerwiec? Sesje zdane? Matury też? 😎


A dla wytrwałych, którzy dotrwali do końca powiem, że na fb znajdziecie konkurs, w którym do wygrania jest "Przebudzenie Morfeusza".

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

13 komentarzy:

  1. Mój czerwiec nie należał do najlepszych z powodu mnóstwa rzeczy, które musiałam ogarnąć na studiach, ale już mam wakacje, więc w końcu będę mieć więcej czasu dla bloga :)
    A "Grzesznika" Urbanowicza już się nie mogę doczekać!
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na "Grzesznika" i nie mogę się doczekać :D Świetny wynik w czerwcu :) Mam w planach przeczytać "Lirogon".

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój czerwiec przez wszystkie egzaminy, sesje nie był najlepszy, bo udało mi się przeczytać jedynie 3 książki, ale nie narzekam. :) Z Twoich przeczytanych z chęcią kiedyś się skuszę na Trzecią i Wszystkie Twoje marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwiec minął mi dobrze. Przeczytałam 4,5 książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Lirogon" już za mną. Gratuluję udanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Emotki, tak szczerze to zupełnie nie mój klimat ;) igratuluję dobrego wyniku. Juz chyba wszystkim pozalilam się, że przeczytałam tylko dwie ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie bez różnicy czy są emotikonki czy nie ;) Ja w tym roku jeszcze laba więc ani matura ani sesja nie dla mnie :D A sześć książek to też dobry wynik ja nawet nie wiem jak u mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj czerwiec minął bardzoooo szybo, może w lipcu będzie trochę więcej czasu na spokojne i błogie leniuchowanie z książką?
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek, choć 2 mam na liście "tbr" (jest ona, dodajmy, zdecydowanie ZA DŁUGA).
    Wchodzę na Twojego bloga dość często, ale dziś dodałam go do obserwowanych i polubiłam - muszę się pochwalić, bo zostałam 500 obserwatorem na facebooku i 90 na google. Jak pięknie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ewelina
    http://gry-w-bibliotece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wynik. Gratuluję i oby tak dalej. A emotki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wynik nawet nie jest zły. Książki wspaniałe. Co do emotek są świetne :)
    Właśnie czytam "Trzecią"
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry wynik. :D Wyobraź sobie, że dwie z przeczytanych przez Ciebie książek ciekawią mnie dość poważnie, a mianowicie "Confess" i "Trzecia". Koniecznie muszę sięgnąć do Twoich recenzji tych pozycji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma