poniedziałek, 25 września 2017

[ZAPOWIEDŹ] "Łąki mi love" Kaja Kowalewska




Miło mi poinformować, że blog Zaczytana Wiedźma objął patronatem medialnym najnowszą książkę Kai Kowalewskiej "Łąki mi love".

Łąki mi love to zbiór wyjątkowy. Na wskroś miłosny, a jednocześnie uniwersalny. To poezja w delikatnej odsłonie sound lingwizmu opiewająca dotyk, tęsknotę, szaleństwo i dobro. Poezja rozedrgana, momentami niezrównoważona emocjonalnie, poezja psychiczna, która wywiera wielkie wrażenie. Obnaża nierzadko patogenezę motyli brzusznych, czy piękno łez. To poezja niesamowita, poezja, która boli.

Agnieszka Marta Walczak, redaktor


Książkę będzie można zamówić wkrótce na stronie Wydawnictwo Novatorja.

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma

10 komentarzy:

  1. Okładka cudna, tylko ja zazwyczaj stronię od poezji. Zamiast czytać wolałabym posłuchać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka piękna, liczę na to że treść również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka subtelna, piękna okładka! Można się zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! sama okładka mnie już zaczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będę oryginalna - ta okładka jest obłędna! Uwielbiam czasem poczytać poezję, koniecznie muszę dorwać to cudo!
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci, że dawno nie czytałam coś z pod typu poezji, więc bym się skusiła. A okładka - powala mnie na kolana. I z tego co widzę, to nie tylko mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że zostawiasz po sobie ślad. Na pewno Cię odwiedzę!

Będzie mi bardzo miło jeśli mnie polubisz!

Pozdrawiam,
Zaczytana Wiedźma